Wiadomości

Docenia nas „Forbes”

1 czerwca, 2023

Spieszymy z kolejną napawającą nas dumą informacją zza oceanu. Tym razem docenił nas prestiżowy magazyn „Forbes”. W USA zostaliśmy uznani za jedną z najlepszych marek pod względem wywierania wpływu społecznego. Subaru okazało się marką numer jeden w kategorii motoryzacja i zostało umieszczone na liście Forbes Best Brands for Social Impact 2023. Celem stworzenia wspomnianej listy, „Forbes” nawiązał współpracę z HundredX, aby przeprowadzić ankietę wśród ponad 100 000 konsumentów i sklasyfikować 300 marek, które respondenci ocenili najwyżej w czterech kategoriach: ogólne wartości i zaufanie do marki, postawa społeczna, zrównoważony rozwój i wsparcie społeczności. Zebrano blisko cztery miliony ocen dla ponad 2000 marek. Na finalnej liście znalazły się te, które są najbardziej podziwiane za czynienie dobra w różnych sektorach, w tym w zakresie ochrony środowiska, kwestii społecznych i lokalnych społeczności. W badaniu Subaru uplasowało się w pierwszej szóstce we wszystkich czterech kategoriach.
Odnosząc się do wyróżnienia, Alan Bethke, starszy wiceprezes ds. marketingu Subaru w Ameryce, podkreślił, że odwdzięczanie się leży u podstaw wszystkiego, co robimy i odzwierciedla nasze wysiłki zmierzające do tego, by być czymś więcej niż tylko firmą samochodową. Jesteśmy zaszczyceni, że „Forbes” docenił naszą pracę. Bethke podkreślił, że sprawy, w które inwestujemy i w ramach których współpracujemy, są bardzo bliskie naszym sercom i jesteśmy dumni z naszej pasji – pomagania innym.
Informacje otrzymane w ankiecie od respondentów dowiodły, że Subaru to marka znana nie tylko z produkcji doskonałych i trwałych samochodów. Badanie wyraźnie wykazało, że nasi klienci w USA doceniają także to, co robimy dla ich społeczności, zarówno w skali krajowej, jak i lokalnej. Dzięki naszym wysiłkom sprawy, w które jesteśmy zaangażowani, stają się również ważne dla właścicieli pojazdów spod znaku Plejad. W tym miejscu warto przypomnieć o danej przez nas obietnicy, czyli Subaru Love Promise. Wizja czynienia świata lepszym przyświeca nam i sprzedawcom naszych samochodów. W trosce o Ziemię i żyjące na niej zwierzęta, a także z myślą o niesieniu pomocy i zapewnieniu opieki potrzebującym oraz edukacji szerzymy miłość i filantropię w ramach różnych grup i inicjatyw, w tym Amerykańskiego Towarzystwa Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt (ASPCA), oraz fundacji, takich jak Make-A-Wish, Meals on Wheels America czy National Park Foundation.